PayPal przy współpracy z PrestaShop uruchamia nową platformę płatniczą dla sklepów internetowych

PrestaShop Checkout Built to pierwsza platforma płatnicza dedykowana sklepom internetowym dająca możliwość łatwego zarządzania różnymi metodami płatności (m.in. kartami kredytowymi, PayPal czy lokalnymi aplikacjami i środkami płatniczymi).

PayPal przy współpracy z PrestaShop uruchamia  nową platformę płatniczą dla sklepów internetowych

Nowe rozwiązania w obszarze płatności międzynarodowych i mobilnych oraz pojawienie się portfeli cyfrowych dały konsumentom na całym świecie dostęp do szerokiego wachlarza możliwości. Równocześnie, rosnąca liczba dostawców usług i integracja nowych technologii znacznie skomplikowała proces zakupowy dla sprzedawców.

– Wiemy z jakimi wyzwaniami zmagają się na co dzień właściciele e-sklepów, dlatego aby ułatwić im ich działalność, postanowiliśmy stworzyć PrestaShop Checkout Built with PayPal. Firmy, które chcą być konkurencyjne i rozwijać się na zagranicznych rynkach, muszą nieustannie odpowiadać na nowe potrzeby konsumentów i poszerzać zakres swoich usług. PrestaShop to wieloletni partner PayPal i jesteśmy dumni, że możemy wspólnie wprowadzać w życie innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają życie zarówno kupującym, jak i sprzedającym – podkreśla Marcin Glogowski, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

PayPal przy współpracy z PrestaShop uruchamia  nową platformę płatniczą dla sklepów internetowych

Główne narzędzia PrestaShop Checkout Built With PayPal:

  • Dostęp w ramach jednej platformy do różnych metod płatności (karty kredytowe, karty debetowe, PayPal i lokalne metody płatności, takie jak iDeal, Multibanco i Sofort).
  • Bezpieczniejszy proces płatności wspierany przez PayPal (w tym 3D Secure).
  • Szybki i łatwy proces zakupowy, również na urządzeniach mobilnych.
  • Łatwe w konfiguracji narzędzia antyfraudowe.
  • Zintegrowany panel administracyjny połączony z modułem PrestaShop.

Nowe rozwiązanie ma pozwolić sprzedawcom skupić się na rozwijaniu ich biznesu, bez względu na wielkość ich firmy. Produkt jest już dostępny na wybranych rynkach europejskich (m.in. we Francji, Włoszech i Hiszpanii), a w ciągu najbliższych tygodni zostanie udostępniony również polskim sprzedawcom. Osoby zainteresowane testami mogą wypróbować wersję beta dostępną na tej stronie.

– PrestaShopCheckoutBuilt with PayPal to efekt naszego wieloletniego doświadczenia w handlu online. Celem nowej platformy jest ułatwienie sprzedawcom udostępniania różnych metod płatności i połączenia ich z szerokim portfolio dodatkowych usług. PrestaShopCheckoutBuilt with PayPal pomaga zwiększyć konwersję i jednocześnie upraszcza zarządzanie całym sklepem internetowym – podkreśla Alexandre Eruimy, CEO PrestaShop.