One-2-One debiutuje na niemieckim rynku

Firma One-2-One - spółka portfelowa MCI Management, dostawca usług dodanych w telefonii komórkowej, rozpoczęła działalność operacyjną w Niemczech. Pierwszym klientem została berlińska stacja radiowa - R.S.2, która zakupiła narzędzie do komunikacji mobilnej rozgłośni ze słuchaczami.

Strategicznym kierunkiem rozwoju działalności firmy na najbliższy rok są Niemcy – wskazują przedstawiciele One-2-One. "Ze względu na ogromną konkurencyjność rynku niemieckiego, przygotowania do uruchomienia projektu od wczesnych badań i analiz do uruchomienia produktu trwały ponad rok" – twierdzi Piotr Długiewicz, prezes rady nadzorczej One-2-One, bezpośrednio nadzorujący projekty międzynarodowe firmy.

One-2-One we współpracy z niemiecką firmą konsultingową Ceratek przygotowała niemieckojęzyczną mutację platformy Radio One’X 2.0 – rozwiązania, które do komunikacji SMS-owej ze swoimi słuchaczami stosuje większość rozgłośni radiowych w Polsce.

Do końca bieżącego roku One-2-One planuje powołanie wraz z CreateK Consulting firmy One-2-One Deutschland, spółki zależnej z siedzibą w Berlinie oraz pozyskanie co najmniej 10 klientów mediowych.