Home.pl: 3,2 mln zł zysku brutto za ubiegły rok
- Anna Meller,
- 27.01.2005, godz. 10:05
Wartość sprzedaży usług home.pl wzrosła w ubiegłym roku o 48% i wyniosła 9,85 mln. - To najlepsze wyniki finansowe w naszej historii - komentują przedstawiciele spółki. Home.pl szacuje, że w bieżącym roku wartość sprzedaży wzrośnie o ok. 30-35%.
Zysk brutto spółki za rok ubiegły osiągnął poziom 3,2 mln zł. To o prawie 13% więcej niż w roku poprzedzającym. Home.pl podkreśla, że wzrost nastąpił dzięki wprowadzeniu nowych ofert usług hostingowych.
W tym roku, według szacunków firmy, sprzedaż ma wzrosnąć o ok. 30-35%. "Planujemy zaktywizować kanał partnerski i zwiększyć udział sprzedaży pośredniej" - zaznaczył Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl - "Analizujemy również możliwość wprowadzenia na rynek oferty pod nową marką, adresowanej do segmentu mikrofirm."
W najbliższych planach home.pl ma zmodyfikowanie oferty usług hostingowych dla klientów biznesowych. W II kwartale br. zamierza rozpocząć sprzedaż usług kolokacji we własnym centrum danych.
Przypomnijmy, że Home.pl świadczy usługi dla blisko 70 tys. klientów. Utrzymuje ponad 11 tys. serwerów wirtualnych i 120 tys. kont poczty elektronicznej. Spółka zatrudnia 35 osób.
Wyniki spółki w minionych latach:
Rok 2002: 5,23 mln zł przychodu; 1,59 mln zł zysku
Rok 2003: 6,66 mln zł przychodu; 2,84 mln zł zysku
Rok 2004: 9,85 mln zł przychodu; 3,20 mln zł zysku